Magdalena Semrau

Współpraca treningowa

Treningi indywidualne kieruję głównie do kobiet, które pragną:

  • pozbyć się bólu pleców, bioder, czy kolan, 
  • poprawić postawę swojego ciała, 
  • zacząć i nauczyć się bezpiecznie ćwiczyć, 
  • poczuć się lepiej we własnym ciele, 
  • schudnąć, 
  • poprawić wygląd swojego brzucha,
  • wymodelować sylwetkę, 
  • wzmocnić poczucie pewności siebie, 
  • mieć więcej energii do życia. 

Wdrażam również w świat treningu/ aktywności fizycznej kobiety, które dawno nie miały styczności z ruchem.

0 +
zrealizowanych treningów
0 +
lata doświadczenia

Jak wygląda krok po kroku współpraca ze mną?

1. Konsultacja diagostyczna

Na tej konsultacji dowiesz się więcej na temat Twojej postawy ciała, jak i również słabych i mocnych stron w Twoim ciele. Jeżeli zgłaszasz się do mnie z bólem- po wnikliwej analizie powiem Ci z czego mogą wynikać Twoje dolegliwości. 

Na konsultacji rozmawiamy o celach, Twoich potrzebach i oczekiwaniach względem naszej współpracy.  Dodatkowo przeprowadzam wywiad zdrowotny i ten związany ze stylem życia.  To spotkanie jest dla mnie niezbędne. Dzięki niemu będę mogła ułożyć dla Ciebie bezpieczny trening, który będzie spełniał Twoje cele, ale i również będzie dopasowany do potrzeb Twojego ciała.

Na pierwszej konsultacji, jeżeli jest taka potrzeba, wskazuję również jakie ćwiczenia warto wykonywać by pozbyć się dolegliwości bólowych, poprawić postawę ciała lub przygotować się lepiej do wspólnego treningu.

Konsultacja trwa 1-1,5h.

2. Treningi

Częstotliwość treningów zależy od możliwości, potrzeb i celów danej osoby. Pokażę Ci w jakiej formie możesz ze mną współpracować.

Regularne spotkania 1x, 2x lub 3x w tygodniu.

To opcja dla tych, którzy pragną szybszych efektów, potrzebują tak zwanego bata nad głową i chcą mieć pewność, że poprawnie wykonują ćwiczenia. Przy regularnych sesjach treningowych działamy według planu, który skupia się na ważnych dla Ciebie celach. Podczas wspólnego treningu jestem w stanie dopasować plan do Twojej dyspozycji dnia, czyli podnieść poprzeczkę, kiedy widzę, że sobie świetnie radzisz lub nieco zregresować ćwiczenie, kiedy nie masz wystarczająco energii. 

Pojedyczny trening + plan treningowy

To opcja dla tych, którzy nad swoimi celami chcą popracować samodzielnie, ale potrzebują wsparcia w postaci planu treningowego. Plan treningowy to u mnie to coś więcej niż zwykła rozpiska. Podchodzę do tego profesjonalnie, więc po konsultacji diagnostycznej umawiamy się na pojedynczy trening. Na tym treningu przećwiczymy cały zestaw ćwiczeń, który dla Ciebie ułożyłam. Dodatkowo całość nagramy, a następnie plan w formie pisemnej powędruje na Twoją skrzynkę e-mail. 

Po 2-4 tygodniach możesz umówić się ze mną ponownie na trening, na którym sprawdzę Twoje postępy i w razie potrzeby uwzględnię poprawki w planie. Utrudnię, bądź ułatwię dane ćwiczenie. 

Sprawdź opinie na temat współpracy ze mną:

Dołącz do grona moich zadowolonych klientów! 🙂

Umów się na pierwszą konsultację!